Coś na dobry początek






Siemka, czas zacząć zabawę z blogiem. Stwierdziłem, że daje mi on dużo więcej możliwości niż Instagram, nie wymaga ode mnie robienia tylu zdjęć a skupieniu się na pisaniu. Z blogiem jest trochę więcej pracy, nie ukrywam tego, ale staram się cały czas rozwijać abyście wy, którzy czytacie to, mogli czerpać z tego więcej przyjemności

Na wstępie chciałbym podziękować Annie Hajduk, która pomaga mi przy designie strony, grafice, obróbce i tych wszystkich innych informatycznych rzeczach, bez którego to nie wyglądałoby tak dobrze. 

Na pewno będę starał się publikować regularnie, postaram się też nie zanudzać za bardzo. Czasami będę pisał nie tylko o piwie, ale o wszystkich rzeczach, które mnie interesują i którymi chcę się zwami podzielić. W zakładce "O mnie" znajdziecie krótkie info. Jeśli będziecie mieli jakieś pytania, to zapraszam do zakładki kontakt. Dodatkowo możecie pisać w direct na Instagramie. Mam nadzieję, że spodoba się wam ten blog i razem będziemy go rozwijać. Miłego czytania!

Komentarze

  1. UX odrzuca, słabo kojarzy się z tematyką poruszaną na blogu. Jeśli chodzi o zakodzenie czegoś lepszego mogę pomóc :) kopaszymon97@gmail.com. Tutaj przykład dobrego bloga: http://katiesmuffins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Szymon!
      Blog działa dopiero od 2 dni, więc dalej jesteśmy w fazie rozwoju. Obserwuj nas pilnie, a zapewniam cię, że zauważysz poprawę ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mangonel - Browar Szpunt - Mango Wheat IPA

Imperialny Atomowy Morświn - Browar Golem - Kveik Double IPA

Kazik - Browar Kazimierz - Light Australian Ale